סטנדרט שירות ללקוחות WEY

מנהל שרות ייעודי ללקוחות WEY

על מנת לספק חוויית יוקרה כפי שמגיע לך, העמדנו לרשותך מנהל שרות ייעודי שיענה בכל נושא ובכל עת לכל אשר תידרש ויהיה זמין עבורך בטלפון או בווצאפ.

פריסת מרכזי שרות ארצית לנוחותך:

שירות שינוע לקוחות WEY

כלקוח WEY אנחנו נעניק לך שרות שינוע* לנקודות השרות שלנו לצורך טיפול שגרתי או תיקון ככל שיידרש.
לצורך תיאום תוכל לבחור לפנות למוקד השרות 8545* או למנהל השרות שהוצמד לך.
*שרות השינוע יינתן בתיאום מראש, בהתאם לזמינות ומידת דחיפות הטיפול ובכפוף לתקנון.

 

שגרת טיפולים לרכבי WEY

שגרת הטיפולים לדגמי WEY היא אחת לשנה, או 20,000 ק”מ- המוקדם מביניהם.

רכב חלופי

אנו נעשה כל מאמץ לטפל ב WEY שלך באופן יעיל ומהיר, ונשאיר לך רכב חלופי במקום*. נשתדל שהגעגועים יהיו קצרים. *רכב חלופי יינתן בהתאם לזמינות במלאי הקיים של החברה, החברה אינה מתחייבת לדגם הרכב החלופי ו/או קבוצת רכב.

ראש שקט ל-5 שנים

לקוחות WEY נהנים מאחריות מקיפה וארוכה במיוחד, אחריות רכב שתיתן לך ראש שקט ושיפור תחושת הביטחון.

  • 5 שנות אחריות לרכב / 160,000 ק”מ (לפי המוקדם יותר)
  • 8 שנות אחריות לסוללת מתח גבוה / 160,000 ק”מ (לפי המוקדם יותר)
  • אחריות נגד קורוזיה ל- 12 שנים
  • אחריות לצבע ל-5 שנים

*האחריות לרכב הינה בהתאם לתנאי כתב האחריות הנמסר לבעל הרכב וכפי שמפורסם בספרות הרכב.