הצהרת נגישות

הצהרת נגישות WEY

חברת סמלת יבואנית מותג WEY פועלת רבות ליישום הנגשה לאנשים עם מוגבלויות, אנו מבצעים התאמות נגישות לאתרי החברה (אולמות תצוגה ומרכזי השירות), ההתאמות הינם גם בערוצים דיגיטליים ובניהם אתר אינטרנט. ההתאמות אלו מבוצעות על פי הוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות (התשנ"ח -1998) ותקנותיו.

 

הסדרי נגישות בסניפי החברה

חברת סמלת בע"מ יבואנית מותג WEY, הנגישה את אולם התצוגה, וזאת על מנת לשרת את כלל לקוחותיה באופן שוויוני ומכובד. אנו פועלים רבות בתחום נגישות השירות והתאמות הנגישות.

כתובת

אמצעי התקשרות

איש קשר

חניה נגישה

דרך נגישה

עמדה נגישה המתאימה לכיסא גלגלים

ללולאת השראה

עמדת המתנה נגישה

שרותים נגישים

נגישות השירות

מרכז שירות- גיסין 80, פתח תקווה

נייד: 054-9770814
קווי: 03-5655524
מייל: adishveka@samelet.com

עדי

קבלת מידע באמצעות טלפון, אימייל ומסרונים. ניתן גם לקבל סיוע באמצעות תרגום בשפת הסימנים וכו' (ייתכן כי חלק מהדרישות יהיה צורך להזמין מראש)

כתובת

אמצעי התקשרות

איש קשר

חניה נגישה

דרך נגישה

עמדה נגישה המתאימה לכיסא גלגלים

ללולאת השראה

עמדת המתנה נגישה

שרותים נגישים

נגישות השירות

אולם תצוגה- קרמנצקי 1 תל אביב

נייד: 054-9770814
קווי: 03-5655524
מייל: adishveka@samelet.com

עדי

קיימת חנייה בשטח ציבורי בסמוך לאולם

קבלת מידע באמצעות טלפון, אימייל ומסרונים. ניתן גם לקבל סיוע באמצעות תרגום בשפת הסימנים וכו' (ייתכן כי חלק מהדרישות יהיה צורך להזמין מראש)

אולם תצוגה- דרך יפו 152, חיפה

נייד: 054-9770814
קווי: 03-5655648
מייל: adishveka@samelet.com

עדי

קיימת חנייה בשטח ציבורי בסמוך לאולם

קבלת מידע באמצעות טלפון, אימייל ומסרונים. ניתן גם לקבל סיוע באמצעות תרגום בשפת הסימנים וכו' (ייתכן כי חלק מהדרישות יהיה צורך להזמין מראש)

כתובת

קרמנצקי 1 תל אביב

אמצעי התקשרות

נייד: 054-9770814
קווי: 03-5655648
מייל: adishveka@samelet.com

איש קשר

עדי שויקה

חניה נגישה

קיימת חנייה בשטח ציבורי בסמוך לאולם

דרך נגישה

עמדה נגישה המתאימה לכיסא גלגלים

ללולאת השראה

עמדת המתנה נגישה

שרותים נגישים

נגישות השירות

קבלת מידע באמצעות טלפון, אימייל ומסרונים. ניתן גם לקבל סיוע באמצעות תרגום בשפת הסימנים וכו' (ייתכן כי חלק מהדרישות יהיה צורך להזמין מראש)

שירות לקוחות נגיש

הדרכות לנציגי שירות

אנו מדריכים ומכשירים את נציגי שירות בהתאם לתקנות השירות (2013), מטרת ההדרכות  ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לעקרון הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש.

 

שירות טלפוני נגיש

מתקיימים התאמות נגישות  לשירות הטלפוני:

  • העובדים עוברים הדרכות ייעודיות לשירות נגיש.
  • המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
  • קיימים אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם המוקד הטלפוני:

ניתן לשלוח פקס למספר:

או לשלוח דואר אלקטרוני לכתובת: adishveka@samelet.com

 

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים.
כ- 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר.

 

תפעול אתר ועזרי נגישות

נמצא כפתור ( האייקון ) בחלקו התחתון בשם "הצהרת נגישות", בו מופיע הדרכה להנגשת האתר ע"י רכיבי הנגישות.

 

דרכי פנייה לבקשות והצעות שיפור בנושא נגישות

אם במהלך הגלישה באתר נתקלת בבעיה בנושא נגישות נשמח לקבל ממך הערות

ע"י פניה לרכזת הנגישות עדי שויקה.

יצירת קשר עם רכז הנגישות של החברה

  • שם : עדי שויקה
  • טלפון : 03-5655524
  • טלפון נייד: 054-9770814
  • פקס : 03-5579677
  • דוא"ל : adishveka@samelet.com

   

תאריך עדכון אחרון- 21.2.24